Varta 44 Ah 420 A B36

Varta 44 Ah 420 A B36

Gaukite 3,00 € papildomą nuolaidą šiam akumuliatoriui atidavę mums senąjį. Nuolaida taikoma akumuliatoriaus atsiėmimo metu tik Vilniuje. Priduodamo ir perkamo akumuliatorių svoriai turi būti panašūs.Darbo laikas: I - V: 8 - 19 val. VI: 9-15 val.Adresas: P.Lukšio 16, Vilnius
  • Kaina: 64,00€

Turimi variantai

Surasta pigiau?
Talpa, Ah
44
Startinė srovė, A (EN)
420
Įtampa, V
12
Poliaringumas, Euro [ - + ] . . arba . . Rus [ + - ]
Euro; (R+); ( 0 )
Garantija, mėn
24
Gamintojas
Johnson Controls
Gamintojo kodas
B36
Tipas
Neaptarnaujamas
Kilmės šalis
Čekija
Pastaba
Ilgis, mm
175
Plotis, mm
175
Aukštis, mm
190
Svoris
10

Varta Blue savybės:   Varta akumuliatoriai

• 100% neaptarnaujamas akumuliatorius

• 15 % didesnė šalto paleidimo galia

• 20% ilgesnis tarnavimo laikas

• Skirtas naujos kartos automobiliams su padidinta komforto įranga

• Dangtelio konstrukcija apsaugo nuo elektrolito prasiliejimo

• Minimalus savaiminis išsikrovimas

• Gamyboje panaudota pažangi sidabro technologija

• Maksimalus saugumas:

• Užpatentuotas „labirintinis“ dangtelis neleidžia elektrolitui išsilieti ar nugaruoti

• Apsauga nuo dujų sprogimo

• Aukščiausios klasės "Varta" kokybė


 

Priklausomai nuo automobilyje sumontuotos elektros įrangos gausumo Varta akumuliatoriai suskirstyti į keturias atskiras klases – Black, Blue, Silver ir AGM:

Varta akumuliatoriai Black Blue Silver


Varta Blue akumuliatoriai - galingas energijos šaltinis greitam užvedimui. Tinka visų markių automobiliams.  Šie akumuliatoriai pasižymi dideliu atsparumu aukštoms temperatūroms variklio skyriuje bei šalčiui. Dėka ypatingai žemo išsikrovimo lygio Varta Blue akumuliatorius užves automobilį net šalčiausiu oru.


Nuo 2007 metu  „Varta“ akumuliatoriai gaminami pagal naują „PowerFrame“ technologiją. Palyginti su tradiciniais akumuliatoriais patentuota PowerFrame® technologija suteikia daug privalumų, leidžiančių užtikrinti optimalią užvedimo energiją, aukštą paleidimo srovę ir ilgą tarnavimo laiką.

Patentuotas grotelių perforavimo būdas, palyginti su įprastais gamybos būdais, įgalina žymiai geresnes akumuliatorių charakteristikas.

Varta power frame

Rašyti atsiliepimą

Pastaba: HTML nesiverčia!
    Blogas           Geras
Akumuliatorių garantinis terminas 6 - 24 mėn. nuo pardavimo dienos.
Taksi, keleivių pavežėjimo ir spec. tarnybų automobilių akumuliatoriams suteikiama 6 mėn. garantija.
Krovininių, žemės ūkio technikos mašinų, valčių akumuliatoriams (traukos akumuliatoriai) suteikiama 12 mėn. garantija.
Garantija taikoma, jei vienu metu keičiami visi tai transporto priemonei pagal instrukciją numatyti akumuliatoriai.
Garantija galioja tik gamykliniams defektams, t.y. atsiradusiems dėl nekokybiškų medžiagų ar gamybos defektų.
Garantija negalioja, kai:
1. Akumuliatorius buvo naudojamas ar saugomas nesilaikant naudojimo instrukcijos.
2. Transporto priemonės elektros įranga blogai dirba ar neatitinka reikalavimų:
a) srovės nutekėjimas, išjungus ,,degimą“, didesnis kaip 0,1 A (norma yra 0,02 A).
b) įkrovimo įtampa mažesnė nei 13,8 V arba didesnė nei 14,6 V; 24 V sistemoms – mažesnė nei 27,6 V arba didesnė nei 29,2 V.
3. Automobilis buvo paliktas nenaudojamas su įjungta signalizacija (signalizacija akumuliatorių iškrauna per 5 – 10 dienų).
4. Akumuliatorius buvo naudojamas be nuolatinės srovės įkroviklio ar generatoriaus.
5. Akumuliatoriaus korpusas ar kiti elementai sulaužyti arba kitaip mechaniškai pažeisti.
6. Akumuliatorius buvo naudojamas automobilyje ne pagal akumuliatorių gamintojo (Johnson Controls, Varta ir kt.) rekomendacijas.
7. Garantija nustoja galioti (nutraukiama) užšalusiems akumuliatoriams (iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10˚C temperatūrai).
8. Garantija nustoja galioti (nutraukiama) visiškai iškrautiems akumuliatoriams, kai įtampa mažesnė nei 10,5 V, o elektrolito tankis yra mažiau kaip 1,10 kg/l.
9. Perkamas vienas 12 V akumuliatorius transporto priemonei su 24 V elektros sistema arba vienas 6 V akumuliatorius 12 V sistemai.
10. Į akumuliatorių buvo pilamos bet kokios medžiagos, išskyrus distiliuotą vandenį.
11. Garantija nustoja galioti (nutraukiama) sprogusiems akumuliatoriams (sprogimas įvyksta tik dėl išorinės kibirkšties arba ugnies).
12. Akumuliatorius naudojamas patikimai nepritvirtintas.
13. Akumuliatorius dėl intensyvios ar netinkamos eksploatacijos ir priežiūros susidėvėjo (požymiai: suirusi aktyvioji plokštelių masė, juodos ar rudos spalvos elektrolitas).
14. Dėl ilgalaikės iškrovos negrįžtamai susiformavo švino sulfatas (požymiai: balti kristalai ant akumuliatoriaus plokštelių).
15. Dėl per aukštos įkrovimo įtampos parudavo ar išgaravo elektrolitas.
16. Naudojama ne transporto priemonės gamintojo sumontuota papildoma audio, video, ryšio, krovinių kėlimo ar kita įranga (garantija galioja tik turint raštišką papildomos įrangos gamintojo ir montuotojo patvirtinimą, kad transporto priemonėje atlikti visi reikalingi pakeitimai, pvz., sumontuotas galingesnis generatorius, el. instaliacija, papildomos relės ir kt. bei nurodyta, kokio tipo ir charakteristikų akumuliatorius reikalingas šiai įrangai patikimai eksploatuoti).
17. Kai akumuliatorius geras, bet blogai veikia įkrovimo lygio indikatorius "žalia akis".
Esant pretenzijoms (reklamacijai), techniniam elektros įrangos patikrinimui būtinai turi būti pristatytas automobilis, kuriame buvo įmontuotas sugedęs akumuliatorius.
Jeigu negalima iš karto nustatyti nepatenkinamo akumuliatoriaus darbo priežasties, akumuliatorius paliekamas pardavėjui 10 darbo dienų gedimui nustatyti ir pranešti išvadoms.
Duoti laikinam naudojimui kitą (pakaitinį) akumuliatorių pardavėjas neprivalo.
Nustačius gamyklinį defektą (pripažinus reklamaciją), garantinis akumuliatorius pakeičiamas kitu tokio pat ar analogiško tipo akumuliatoriumi, kuriam suteikiamas likęs neišnaudotas garantinis terminas (LR Vyriausybės nutarimas Nr. 1496, 1995.11.27 ir pakeitimas Nr.787, 1996.07.01).
Transporto priemonių gamintojų, autoservisų, parduotuvių ir kitų įstaigų, nesusijusiųsu šio akumuliatoriaus pardavimu, išvados dėl akumuliatoriaus kokybės pardavėjui negalioja ir nėra pagrindas iš karto keisti akumuliatorių nauju. Garantinio laikotarpio metu pardavėjas akumuliatoriaus aptarnavimo, tikrinimo darbus nemokamai atlieka tik pripažinus gamyklinį defektą ir akumuliatorių keičiant nauju. Kitais atvejais už paslaugas sumoka pirkėjas pagal tuo metu galiojantį paslaugų kainoraštį. Akumuliatoriaus ir transporto priemonės pristatymo į/iš garantinio aptarnavimo vietą (-os) išlaidas apmoka pirkėjas.
Pirkėjui patyrus materialinių nuostolių dėl brokuoto akumuliatoriaus (pvz.; pavėlavus į lėktuvą, transporto priemonės transportavimas į remonto vietą, avarinių tarnybų iškvietimas, vėlavimas pristatyti krovinį ir kt.) pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės.
Nustačius ir pašalinus akumuliatoriaus gedimus, kurie atsirado dėl pirkėjo kaltės, nesilaikant akumuliatoriaus ar transporto priemonės naudojimo instrukcijos, garantija nutraukiama.
Pranešus pirkėjui garantinio aptarnavimo išvadas, pardavėjas vieną savaitę akumuliatorių saugo nemokamai. Vėliau už kiekvieną dieną imamas 0,5 € mokestis. Neatsiėmus akumuliatoriaus per 30 d. jis utilizuojamas.
Esant kokioms nors pretenzijoms būtina pateikti šį Taloną (sąskaitas, pirkimo dokumentus, bankinius pavedimus, kvitus ar kitokius dokumentus pateikinėti NEREIKIA ). Nepateikus galiojančio garantinio Talono, garantinė apžiūra neatliekama ir pretenzija netenkinama.
1. Paruošimas
Akumuliatorius yra užpildytas rūgštimi, įkrautas, paruoštas naudojimui. Rūgšties tankis 1.28± 0.01 kg/l, įtampa tarp gnybtų -12.5 V (6 V akumuliatoriams 6.2 - 6.4 V) esant +25°C.
2. Laikymas ir transportavimas
Laikyti sausoje ir vėsioje vietoje. Akumuliatorių būtinai įkraukite, kai rūgšties tankis yra mažesnis nei 1.21 kg/l arba įtampa 12,4 V (6 V akumuliatoriams – 6.2 V). Laikykite akumuliatorius horizontaliai ir transportuodami padėkite taip, kad neapvirstų. Apsauginį teigiamo poliaus dangtelį nuimkite tik kai akumuliatorius įstatytas ir pritvirtintas automobilyje ir tik prieš prijungiant akumuliatorių prie automobilio elektros sistemos. Nuo naujo akumuliatoriaus nuimtą apsauginį dangtelį uždėkite ant senojo akumuliatoriaus teigiamo poliaus. Tokiu būdu apsaugosite akumuliatorių nuo atsitiktinio trumpo sujungimo.
3. Įtaisymas automobilyje
Jeigu automobilio ar papildomos elektros įrangos (audio aparatūra, signalizacija, ryšio priemonės) gamintojas nekelia specialių reikalavimų ar sąlygų, tai:
• Išjunkite variklį ir visus įrenginius, naudojančius elektros energiją.
• Naudodami metalinius įrankius venkite trumpo sujungimo.
• Pirmiausia atjunkite neigiamo poliaus gnybtą, po to teigiamo poliaus gnybtą.
• Atsukite ir nuimkite akumuliatoriaus laikiklį.
• Iškelkite seną akumuliatorių ir į jo vietą įstatykite naują.
• Prisukite atgal akumuliatoriaus laikiklį ir priveržkite tiek, kad akumuliatorius neklibėtų ir tvirtai laikytųsi savo vietoje.
• Nuo akumuliatoriaus polių ir laidų gnybtų nuvalykite švino oksidą ir nešvarumus bei sutepkite tam skirtu tepalu (jei nežinote, kokį tepalą naudoti, klauskite akumuliatorių pardavėjo).
• Pirmiausia prijunkite teigiamo poliaus gnybtą, po to neigiamo. Patikrinkite, ar pakankamai priveržėte gnybtus.
• Jeigu ant seno akumuliatoriaus yra papildomos dalys (poliaus dangtis, dujų rezervuaras, alkūnė, vamzdelis, laikikliai, kamšteliai ir pan.), nuimkite tas dalis nuo seno akumuliatoriaus ir, jeigu reikia, sumontuokite ant naujo.
• Palikite bent vieną dujų angą atvirą (tai galioja ir senam akumuliatoriui).
4. Įkrovimas
• Atjunkite ir išimkite akumuliatorių iš automobilio.
• Neįkraukite akumuliatoriaus gyvenamose patalpose ir arti galimų ugnies ir kibirkščių šaltinių.
• Patalpos turi būti gerai vėdinamos; temperatūra ne žemesnė kaip +10°C.
• Naudokite tik tam skirtus nuolatinės srovės įkroviklius. Atidžiai perskaitykite įkroviklio gamintojo rekomendacijas ir jų laikykitės.
• Akumuliatoriaus teigiamą polių prijunkite prie įkroviklio teigiamo išėjimo gnybto, o neigiamą polių - prie įkroviklio neigiamo išėjimo gnybto.
• Įkroviklį įjunkite tik po to, kai prijungtas akumuliatorius, o išjunkite baigus įkrovimą ir prieš atjungiant akumuliatorių.
• Rekomenduotina įkrovimo srovė (amperais, A): 1/10 akumuliatoriaus talpumo (Ah).
• Jeigu rūgšties temperatūra pakyla virš 55°C arba įtampa daugiau nei 16.3 V (6 V akumuliatoriams - 8.1 V), sumažinkite įkrovimo srovę.
• Stipriai iškrautą akumuliatorių reikia įkraudinėti ne mažiau kaip 20 val. Nenustebkite, kartais prireikia ir dviejų parų.
• Pilnai įkrauto akumuliatoriaus rūgšties tankis yra 1.28+ 0.01 kg/l, o įtampa tarp gnybtų – 12.6 V esant +25°C, o tik ką atjungus įkroviklį - 14-14,2 V (6 V akumuliatoriams – 6.3 V).
• Akumuliatorius yra pilnai įkrautas, kai rūgšties tankis ir įkrovimo įtampa dvi valandas daugiau nekyla.
• Patikrinkite elektrolito lygį ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu. Niekada nepilkite rūgšties arba elektrolito. Elektrolitas supilamas gamykloje ir per visą akumuliatoriaus eksploatavimo laiką jo ,,pastiprinti'' arba keisti nereikia.
5. Priežiūra
• Akumuliatorius turi būti švarus ir sausas.
• Nuolat patikrinkite elektrolito lygį akumuliatoriaus sekcijose ir, jeigu reikia, papildykite distiliuotu vandeniu (elektrolito lygis tikrinamas įkrautam akumuliatoriui). Elektrolito lygis turi būti 10 mm virš švino elementų bloko. Jeigu tenka dažnai ir dideliais kiekiais vandens papildyti akumuliatorių, tuomet patikrinkite generatoriaus įtampos relę.
• Akumuliatoriaus įkrovimo automobilinė įranga turi gerai dirbti. Veikiant varikliui, įtampa ant prijungto akumuliatoriaus polių turi būti nuo 13.9 V iki 14.4 V (6 V akumuliatoriams – nuo 6.9 V iki 7.3 V, 24 V sistemoms – nuo 27.6 V iki 29.2 V), nepriklausomai nuo to, ar įjungti papildomi elektros energijos vartotojai (ilgos/trumpos šviesos, stiklo apšildymas, ventiliatorius, kondicionierius, audio aparatūra ir t.t.), ar ne. Eksploatuojant akumuliatorių sunkiomis sąlygomis (nuolat važinėjant mieste, naudojant žibintus ar daug elektros energiją naudojančios įrangos, esant dideliems karščiams ar šalčiams) būtina kas mėnesį patikrinti akumuliatoriaus stovį ir, jeigu reikia, įkrauti papildomai. 24 V sistemose vienodoms sąlygoms užtikrinti ne rečiau kaip kartą į mėnesį sukeiskite akumuliatorius vietomis.
• Nepalikite iškrauto akumuliatoriaus, nedelsiant jį įkraukite. Dėl fizinių-cheminių akumuliatoriaus savybių, esant gilioms iškrovoms, prasideda aktyvios medžiagos, esančios švino plokštelėse, irimas. Šis procesas yra negrįžtamas, todėl iškrautas akumuliatorius greitai praranda talpumą ir galią.
• Nenaudokite jokių papildomų chemikalų ar taip vadinamų „pagerintojų".
• Jeigu elektrolito tankis yra žemesnis nei 1.21 kg/l arba įtampa mažesnė nei 12.3 V (6 V akumuliatoriams mažesnė nei 6.15 V), būtinai įkraukite akumuliatorių.
• Nepalikite neįkrauto akumuliatoriaus šaltyje. Akumuliatorius, kurio įtampa yra 12 V (6 V akumuliatoriui - 6 V), elektrolito tankis 1.140 kg/l, užšąla prie - 15°C, dar labiau iškrautas akumuliatorius gali užšalti esant -10°C temperatūrai. Susidarę ledo kristalai suardo švino plokštelių aktyviąją masę.
• Nepalikite nenaudojamo automobilio ilgiau nei 15 dienų su įjungta signalizacija.
• Nepalikite automobilio su įjungtais nereikalingais elektros energiją naudojančiais prietaisais. „Trumposios šviesos" pilnai įkrautą 55Ah talpos akumuliatorių iškraus per 4 - 6 valandas.
• Visais atvejais akumuliatoriui išsikrovus tiek, kad nepavyksta užvesti transporto priemonės, akumuliatorių būtinai įkraukite su stacionariu įkrovikliu (transporto priemonės generatorius akumuliatoriaus pilnai įkrauti negali).
6. Pagalbinis užvedimas nuo kito automobilio akumuliatoriaus
• Naudokite tik tam specialiai skirtus laidus.
• Abiejų automobilių elektros sistema turi būti tos pačios įtampos.
• Abiejų automobilių varikliai turi būti išjungti.
• Vienu laidu sujunkite abiejų akumuliatorių teigiamus polius. Kito laido vieną galą prijunkite prie padedančio automobilio akumuliatoriaus neigiamo poliaus, o kitą galą prijunkite prie neužsivedančio automobilio kėbulo taip, kad liestųsi su pliku metalu ir kad prijungimo vieta būtų nutolusi nuo akumuliatoriaus. Vadovaukitės automobilio užvedimo instrukcija. Bandykite užvesti automobilį ne ilgiau nei 15 sekundžių.
• Atjunkite laidus atgaline tvarka.
7. Nenaudojamas akumuliatorius
• Būtinai pilnai įkraukite akumuliatorių ir laikykite sausoje, vėsioje vietoje (esant oro temperatūrai apie 0°C savaiminis išsikrovimas praktiškai nevyksta). Jeigu nenaudojamą akumuliatorių paliekate automobilyje, atjunkite neigiamą gnybtą.
• Patikrinkite akumuliatoriaus stovį kas 3 mėnesius ir, jeigu reikia, papildomai įkraukite. Nenaudojamas akumuliatorius per parą dėl savaiminės iškrovos gali prarasti iki 1% savo talpos ir tai nelaikoma gamykliniu defektu.

Žymos: Varta, 44 Ah, 420, Akumuliatoriai